סיכום מאת ים אסדו:

ט"ו באב, הוא אחד הימים הגבוהים והחשובים ביותר מבחינה רוחנית.

לא סתם התפתחה מסורת של פולחן האהבה סביב יום זה – יום חיפוש בן הזוג, יציאה לכרמים, חגיגה לכל האוהבים והאוהבות, כי אכן זהו חג של אהבה. אולם זה אינו חג של לבבות ופרחים, אלא זהו יום של שדרוג עמוק של מושג האהבה בתוכנו, יום בו אנו מחליפים ניצוץ של אור עם המשלים/מה הרוחני המולי/ית שלנו.

ט"ו באב הוא בעצם אחד משני הימים הכי גבוהים בשנה – ט"ו באב וט"ו בשבט (כן כן, ט"ו בשבט). ימים אלו נמצאים בדיוק במרחק חצי שנה אחד מהשני. בט"ו בשבט אנו זורעים את הזרע, ובט"ו באב אנו קוצרים את הפירות – שהם האהבה.

 יום בו הנשמה חוזרת לכסא הטבעי שלה

בכל ערב ט"ו באב, קצת לפני השקיעה, כל נשמה חוזרת לכיסא הטבעי שלה, לנקודת ההתחלה שלה, למקום בו היא בחרה את התיקון הראשוני שלה, את התיקון של חייה. בכיסא זה היא נמצאת בזוויות הראשוניות ליד כל המראות (האנשים) אותן היא פוגשת במהלך חייה, כל התיקונים שלה.

כל האנשים אותם אנו פוגשים במהלך חיינו, יש לנו איתם תיקון ברוח. כי הכל בחיינו זה רוח. אנו לא פוגשים אף אדם אלא אם כן יש לנו איתו תיקון ברוח, בזווית מסוימת ובנושא מסוים.

הנשמה לא בוחרת סתם כיסא וסתם זוויות ליד מראות מסוימות. היא בוחרת את הכיסא המדויק ביותר עבורה על מנת להתקדם. מכיסא זה היא יכולה לפגוש את עצמה בזוויות המדויקות ביותר עבורה ליד כל המראות והאנשים שהיא צריכה לפגוש בחייה. כיסא זה משרת את הצורך שלה, את מה שהיא רוצה לקדם בעולם, את התיקון שלה.

יום של תהודה על ההתקדמות שלנו

מנקודה זו, מהכיסא הראשוני והטבעי של הנשמה, היא יכולה לראות כמה היא כבר התקדמה ותקנה במהלך חיים אלו ליד המראות וליד הנושאים, וכמה היא עוד צריכה לתקן.

 ט"ו באב הוא יום של תהודה לנשמה. כי אין הרגשה יותר כיפית מלראות כמה תיקנו.

"איזה כייף שבחרתי את הזווית האלו",

"איזה כיף שיש עוד מה לתקן",

"איזה כייף שהכל מדויק, והכל מתחיל אצלי ואני היוצר את כל המציאויות כדי לתקן, לא כדי להעניש או ללמד לקח, אלא כדי לתקן."

איזה כייף שאנו חוזרים למקום הטבעי שלנו, אל הבחירה שלנו בעולם ליד כל אדם ואדם, כולל משלימים/משלימות ומשפחות.

זהו יום של תהודה, לשבת בחזרה בכיסא הטבעי ולהרגיש כמה התקדמנו.

יום של חילוף הניצוץ עם המשלים המולי

מהמקום הזה, מהכיסא הטבעי שלה, הנשמה מנסה לשדרג את עצמה ע"י החלפת ניצוץ של אור עם המשלים הרוחני (או המשלימה הרוחנית) המולי שלה. ניצוץ זה הוא אותו ניצוץ אלוהי, אותו אור הקיים בתוכנו, שאנו רוצים להביא אותו אל העור – ז"א להביא את האור אל החומר.

המשלים המולי שלנו, יושב °180 מולנו ומחזיק באותו קונספט שאנו באנו לתקן בעולם רק מן הצד ההפוך. על מנת להתקדם האור מחליף מקומות בייננו לבין המשלים המולי, וע"י כך הוא מקדם את הקונספט למעלה.

 ולמה אנחנו מחליפים ניצוץ? כיוון שהנשמה לא יכולה לפתח דברים מבחוץ. אי אפשר שמישהו אחר יעשה את העבודה בשבילנו – אי אפשר ש"האל ישלח לנו", אי אפשר ש"מישהו אחר יאהב אותנו" וכו'. כדי ליצור משהו בתוכנו, כדי לפתח משהו אצלנו, אנו צריכים לקבל לתוכנו את האור של מה שאנו צריכים לפתח, ואז אנו יכולים לפתח אותו מתוכנו, מבפנים החוצה ולא להפך.

ט"ו באב מתרחש בירח מלא, שאורכו תמיד יומיים וחצי. לכן, תהליך חילוף הניצוץ לעתים ממשיך לאורך כל תקופת הירח המלא.

 תהליך חזרת הנשמה למקום הטבעי שלה וחילוף הניצוץ עם המשלים המולי שלה, זה משהו שקורה לכולנו, בין אם אנו מודעים לכך או לא. אולם אם אנו מודעים לכך – אנו מתקדמים יותר והופכים את החיים שלנו לפחות צפופים ויותר מענגים.

 חג האהבה – יום של שדרוג מושג האהבה בתוכנו

חילוף הניצוץ משדרג את קוסנפסט האהבה בתוכנו – שהרי ניצוץ זה הוא הדלק שנותן לנו כוח להתקדם.

 אין שום דבר הדומה לתיקון עם המשלים המולי שלנו. איתו אנו מחליפים ניצוץ ומתחילים לשדרג את היכולת שלנו לאהוב. אולם אהבה אינה "אני אוהב את האחר" או לחכות שמישהו אחר יאהב אותנו. אהבה אמיתית היא לאהוב את מה שאנו יוצרים.

 הרבה שנים והרבה גלגולים לא יכולנו להתחבר למשלים המולי שלנו, בגלל שלא תיקנו את קונספט האהבה בתוכנו, בגלל שלא אהבנו את מה שיצרנו. ע"י שדרוג קונספט האהבה בתוכנו, אנו מאפשרים גם לפגוש פיזית את המשלים שלנו. כי זו המטרה העליונה של הרוח – לפגוש את המשלים שלה פיזית, בחומר, ולהתענג ממנו בחיי העולם הזה.

 נושא האהבה משפיע על כל הנושאים האחרים בחיינו. המקור לכל התסכולים שלנו, הוא חוסר היכולת שלנו לאהוב את מה שאנו יוצרים. ואם אנו יכולים ביום זה לשדרג את האהבה למה שאנו יוצרים, אזי כל הנושאים בחיינו, במיוחד השנה, משתדרגים מאוד. לכן שדרוג מושג זה חשוב ביותר.

 יום של חתימת חוזה לחיים

עכשיו אתם מבינים כמה גדול הוא יום זה. זהו יום שחותמים בו חיים יותר מכל יום בשנה – ובמיוחד בשנה זו, שכל צומת חשובה מביאה אותנו עוד יותר קדימה.

ט"ו באב הוא יום של שמחה, יום של כיוונון והתחלה. יום של חתימת חוזה לחיי שמחה, בריאות ואושר, חוזה של התחלה חדשה ושדרוג הכל, חוזה של יישור קו עם הרוח.

ט"ו באב הוא יום של אהבה, יום של שיכרון, לא מאלכוהול ובילויים, אלא שיכרון מהעובדה שהתקדמנו בנושאים רבים ובמיוחד ששדרגנו את מושג האהבה בתוכנו. 

סדנת טו באב 2018

 

חילוף הניצוץ האלוהי שבתוכך – עם המשלים המולי שלך, 
הוא תהליך שמתרחש כאמור בזמן מאוד מסוים בערב ט"ו באב. 
ומי שיהיה מודע אליו, ויתכוונן אליו נכון ובזמן המדוייק – 
יוכל להעצים את ההשפעה שלו לשדרוג תחומים רבים בחייו, 
ולחתימה חיים של אהבה, עינוג ושמחה. 

אנחנו מזמינים אותך לסדנה חד פעמית, עם המאסטר הרוחני, מיכאל אסדו, 
בה, בדיוק בזמן חילוף הניצוץ, 
תפעיל את הסוד של ט״ו באב, תעצים אותו,
ותגלה איך ליצור חיים של עינוג, אהבה ושמחה – בכל התחומים. 

יום חמישי, 26.7.18, ת״א, בין השעות 17:00-19:30
(תספיק להגיע לכל הבילויים הרומנטיים של הערב, מוכן ומזומן ליצור תהודה של אהבה 🙂


בגלל העוצמה של יום זה – זו אחת הסדנאות החשובות ביותר. 
אם יש סדנה רוחנית אחת שאתה רוצה להיות בה – זו הסדנה הזו! 

פרטים והרשמה – לחץ כאן >> 

או בטל׳ 1-700-55-7007

– צוות מרכז מיכאל – 

Loading...
דילוג לתוכן