חודש מרץ יהווה צומת גדולה בתהליך ההתעוררות הרוחנית של כל אחד ואחת מאיתנו. חשמל חדש שירצה לזרום בתוך גופנו…

מהו אותו חשמל חדש? מה הוא מביא לנו? כיצד הוא יכול לשדרג את חיינו? והכי חשוב – כיצד נוכל להתכונן לקראת תקופה זו – כל אלו ועוד תוכלו לשמוע וללמוד בהרצאותיו של מיכאל עד ה- 10 למרץ. ובמחיר מיוחד – 50% הנחה (50 ש"ח במקום 101 ש"ח).

סדרת הרצאות רוחניות לקראת חודש מרץ

בגלל חשיבות הצומת של ה- 10 למרץ, שינינו את מועדי הטיסות ואנו נשארים בארץ לעוד חודש שלם, במהלכו מיכאל יקיים סדרת הרצאות הכנה לקראת צומת זו, כך שנוכל צעד צעד להתקדם, להשתדרג, לפתח מודעות, ליישם, להתכוונן כל אחד לקו שלו/שלה, לקראת חודש מרץ, לקראת החשמל החדש שרוצה לזרום בתוך גופנו ולשדרג את חיינו. בכל פעם מיכאל יוסיף נדבך נוסף וכן יחדד ויעמיק את הנושאים הקודמים. לכן מומלץ לבוא לכל ההרצאות, להתקדם וליישם.

מחיר מוזל לסדנאות הכנה ל-10 למרץ – חצי מחיר 50 ₪ (במקום 101 ₪).

עד ה- 10 למרץ, ההשתתפות בכל אחת מהסדנאות/הרצאות תהיה ב- 50% הנחה!!!

  • עלות השתתפות לסדנה לאדם – 50 ₪ בלבד (במקום 101 ₪).

מומלץ לכולם לבוא להרצאות וכמובן – ליישם ביום יום את המודעות הרוחנית הנכונה, ובעיקר – לשים את הרוח במקום שלה – במקום הראשון, ולכבד את מזג האוויר ואת המקום בתוככם שיצר אותו.

ההרצאה הבאה תתקיים במוצ"ש הקרוב, 8.2.14, בשעה 20:00, במרכז לריפוי והתפתחות רוחנית, רחוב הזית 16 ב', מעוז ציון. לפרטים: 054-4768555

מה תשמעו בהרצאות הרוחניות של מיכאל אסדו? 

בהרצאותיו מיכאל מלמד כיצד אנו יכולים לעשות עבודה רוחנית פנימית, על מנת למצוא את הקו שלנו בחיים ולשדרג את כל תחומי חיינו וההנאה מהם.

בכל הרצאה מיכאל מביא מידע עדכני וחדש על העבודה הרוחנית המתאימה לאותה תקופה, לצד חזרה, חידוד והעמקה בתורתו הרוחנית המתאימה לכל זמן ולכל עת.

בהרצאות ניתן גם לשאול שאלות על מנת להבין טוב יותר איך ליישם את הדברים שמיכאל מלמד בחיי היום יום הפרטיים שלכם.

!! עברית שפה רוחנית !!

כנסו לפייסבוק – הציצו, למדו והגיבו בפינתנו החדשה – !! עברית שפה רוחנית !!

https://www.facebook.com/MichaelAssedo.Hebrew

Loading...
דילוג לתוכן