חיבור הרוח לגוף

האור והכלי, שני החצאים מהם אנו מורכבים, שואפים כל הזמן להתחבר אחד לשני, כיוון שהאור (הרוח שלנו) לא נחשב אור אלא כשהוא זורם בתוך הכלי, והכלי (גופינו) לא נחשב כלי אלא כאשר זורם בו אור. כשהאור עובר בתוך גופינו אנו חווים את האלוהות הפנימית ומרגישים בבית, שמחים וחשים סיפוק. החוזה שלנו עם עצמינו הופך מחוזה של שורד לחוזה של יוצר. החיים מתחילים לזרום ולהסתדר בתוכנו, וכתוצאה מכך גם בחוץ, בדברים שאנו יוצרים בחיינו.

לעומת זאת, כאשר אדם לא מחובר, דברים לא מסתדרים בתוכו ובחוץ. המערכות שלו אינן מתפקדות כראוי, עד כדי כך שיכולה להיווצר בגופו מחלה קשה, כרונית וסופנית, כגון סרטן (שהוא התגבשות צפופה שאור אינו יכול לעבור דרכה), וכמו כן הוא יוצר בחייו דברים שהוא חווה בהם קושי.

חיבור בין הרוח לגוף, הינו אחד התפקידים העיקריים בחיי מיכאל. מיכאל מחבר בין הרוח לגוף של אלפי אנשים ברחבי העולם. החיבור הוא תיקון הפציעה הראשית שלנו והוא השלב הראשון והמהותי ביותר בכל תהליך הריפוי שמיכאל מבצע, ומטרתו ללמד את האור והכלי לחיות יחדיו, אחרי הרבה שנות פירוד של גלגולים רבים.

החיבור מתחיל בכל 20 לחודש והוא נעשה מדי יום (מלבד ימי שבת), בבוקר של כל אחד, לפי השעון המקומי שלו.

בטרם יתבצע החיבור אנו נבדוק אם ניתן לחבר את האדם הנדון. יש צורך בכך בעיקר בטיפול במחלות סופניות קשות. בחלק מהמקרים, רוחו של אדם רוצה סופית לעזוב את הגוף ואז אותו אדם אינו בר ריפוי.

סרטון קצר של מיכאל – על החיבור הייעוד ועוד:

  • עלות חיבור למשך חודש: 110 ₪.

להזמנת חיבור צרו עמנו קשר >>

לקביעת מועד לטיפול ולפרטים נוספים – התקשרו עכשיו: 1-700-55-7007

המלצות של מטופלים על החיבור: 

"עד שהגעתי למיכאל, הרגשתי 'תלושה'. כאילו יש איזו כתובת שאני מחפשת ולא מוצאת, אליה אוכל לפנות בכל שאלה שהציקה לי. גם הרגשתי לבד – דיבורים עם חברים או משפחה או אפילו פסיכולוגים למיניהם לא הצליחו לעזור לי להפסיק לחוש ככה.
הפחד היה גדול מאוד. כל בעיה שצצה בחיי שאבה ממני כוחות על גבי כוחות, לא בניסיון לפתור אותה, אלא בניסיון להפסיק לפחד ממנה עד כדי כך.
כל ה"חמסה חמסה" ו"טפו טפו טפו" ששומעים מכל פינה כל היום, היא התנהלות שמונעת מפחד שמא 'איענש' או 'אפסיד' משהו בחיי, שהביאה לשיתוק שלי מעשייה במקום לפיתרון הבעיות.
אבל מהרגע שהלכתי למיכאל והוא הסביר לי על החיבורים, הרגשתי סוף סוף שיש לי כתובת. ולא רק שהכתובת היא ברורה ומוחלטת, היא אני! אני הכתובת של עצמי.
כל החיים שמעתי שאנחנו אחראיים לגורלנו וכל התיאוריות היפות הללו. אבל לא ידעתי איך ליישמן. אף אחד לא מסביר לך את גודל הנשמה שלך ועומק ההשפעה שלה על חייך, כמו מיכאל. אף אחד לא הופך אותה ל'מוחשית' כמו מיכאל.
אז היום יש לי כתובת. היום אני א-ף פ-ע-ם לא לבד. היום אני יודעת מה צריך לעשות כדי לא להשתתק מפחד. היום אני חופשייה."
יעל. ירושלים. 

"אני מאוד ממליצה על הטיפול והלימוד אצל מיכאל ועל ביצוע החיבור אצל מיכאל.
הטיפול והחיבור אצל מיכאל מחיים. החיבור מאפשר לאדם להיות בדרך שלו.
זה יוצר את ההבדל בין  להסתובב סחור סחור מבעיה לבעיה לבין מצב, לאחר שנעשה החיבור,  בו האדם נמצא בדרך שלו. במצב הזה קיימת לאדם האפשרות שבמודעות נכונה לנוכח בעיות וקשיים, הוא מתקדם בדרך שלו.
הלימוד והמפגש עם מיכאל מזכירים ללומד את המהות הרוחנית. הם מעוררים את המודעות לרוח ולשמחת הלמידה ואת השמחה בנוכחות של האדם בתוך עצמו בזמן ובמקום עכשווי.  מיכאל מעביר ידע ונותן פרספקטיבה רוחנית וכל זה נעשה בנינוחות ובקבלה.
למי שמתעניין, ומתעוררת בו איזו סקרנות אני ממליצה – תנו לעצמכם את ההזדמנות לבדוק. תלכו למפגש עם מיכאל, הרצאה או מסגרת אחרת ואז תוכלו לחוש בעצמכם האם מה שמיכאל מעביר מתאים לכם."
י.כ. רמת גן

 לקביעת מועד לטיפול ולפרטים נוספים – התקשרו עכשיו: 054-5511554

 

 "רציתי לכתוב כמה מילים בנושא החיבור לפני למעלה מעשר שנים ביום פורים אחד כשאני מתאפרת למסיבת פורים, אני מסתכלת במראה ורואה שהשפתיים שלי עקומות בצד אחד. נכנסתי ללחץ גדול, ובהתייעצות שלקחה עשר שניות עם אחותי אצנו למיכאל מיכאל טיפל בי מספר טיפולים והחזיר לי חיים:האנרגיות השתנו, לחץ דם ירד כאבים שהיו נעלמו קיבלתי מרץ לפעילות שהייתי רגילה אליה וכמובן החיבור שמיכאל עושה מאותו היום מידי חודש בחודשו. החיבור נותן לי כוח אני מרגישה שאני מקבלת אנרגיות מיוחדות בגוף כוח היתה תקופה שהפסקתי את החיבור והיתה לי נפילה חז׳קה גופנית ונפשית מאז אני מחוברת ומרגישה עוצמות בגוף ובנפש".
רינה דניאל, נס ציונה

 

 "החיבור והדרך הרוחנית של מיכאל הם חלק ממני מאז היותי ילדה. זהו חלק בלתי נפרד מחיי, ממהות עולמי. מיכאל והחיבור מקנים לי כלים רוחניים לחיים, ליום יום, לפגישה בקשיים. ככל שאני יותר מחוברת לעצמי, מגיעה ליותר סדנאות, טיפולים וכו' אני מרגישה טוב יותר, בגוף ובנפש..ממליצה לכולם בחום רב! מאמינה שחייכם ישתנו לטובה…"
שני, 27, סטודנטית

"אני אוטוטו בת 50. מכירה את מיכאל 15 שנים.
החיבור הוא חוויה אדירה שרק אחרי שעוברים אותה מרגישים בעוצמתה ובכמה היא הייתה בעצם חסרה עד לפני שהתחברתי. זו חוויה שאני חשה בה יום יום – איך לא היה פשוט בלעדיה ואיך הכל פשוט בעזרתה.
רק אחרי שעוברים חיבור אפשר להרגיש ממש איך כאבים משתחררים…פחדים הופכים למאיימים פחות ופחות…והנשימה הופכת לקלה ונעימה יותר ויותר ולא כבדה ומכבידה."
רויטל, ראשון לציון

 

 

לקביעת מועד לטיפול ולפרטים נוספים – התקשרו עכשיו: 054-5511554 

Loading...
דילוג לתוכן