"מודה לחלק בתוכי שפוגש את מיכאל ובוחר להיות נוכח איתו ולידו במארג חיים קסומים ומענגים אלו".

"הכל מדויק בשבילי! זה באמת מדהים עד כמה הכל מדויק !

מזה כ- 12 שנים אני מתענג מהרוח הפועמת דרכי במפגשים, בסדנאות ובטיפולים עם מיכאל האדם ומיכאל המלאך. אין כאן שכל ואין שום היגיון. אנחנו מצרף קדוש ונדיר מאין כמותו של דברים רבים, אך מעל הכל של רוח. זה מופלא בעיני שמיכאל מדבר כל הזמן על ה- TRUST שניתן לרוח שלנו. בעברית המילה בטח מקבילה לצרוף הלשון ״נותן אמון״. כן. לתת אמון מלא לרוח שלנו. זה ענק.

אני איש אמיץ עם רוח איתנה, עד שלפני 3 חודשים נתקפתי ללא שום הודעה מוקדמת בהתקפי חרדה חזקים. קמתי פתאום באמצע הלילה ולא מצאתי טעם לחיים. אני, האופטימי והמלא חיים מוצא עצמי לפתע בחרדות שלא מהעולם הזה. פניתי למיכאל שהיה ״בדיוק״ בארה״ב. מיכאל טיפל ברוח שלי. עשה לי חיבורים מחדש. הנחית לי את הרוח, שכנראה רצתה לעזוב. הייתי במצב נפשי מסוכן מאד. התלבטתי אם לקחת או לא כדורים פסיכיאטריים. נלחמתי בעצמי. לא לקחתי. ביקשתי ממיכאל מעקב וטיפול צמודים מרחוק ומקרוב. באתי למספר טיפולים אישיים. באתי לכמה סדנאות. שמעתי שוב ושוב הקלטות של הסדנאות. בהביני שאני היוצר של הכול, הבנתי שאני גם יכול לשנות את הכל לטובה.

היום אני 3 חודשים אחרי, עם רוח שוכנת בתוכי. עם חרדות בעוצמה נמוכה בהשוואה לתחילתם. עם מגמת שיפור מתמדת. קיבלתי תמיכה ואהבה ללא גבול ממיכאל. ידעתי תמיד שיש לי על מי לסמוך. זה לא שיחות עם פסיכולוג. זה הבנה פנימית שמבינים ויודעים את הרוח שלך. את הנשמה שלך. את המנוע הפנימי שמפעים כל מהלך שלך. והכול נעשה בפשטות. כמו שמיכאל מלמד ״בלי טריקים״. אני מאמין ובוטח ברוח שלי שכל מה שהיא עושה הוא הכי מדויק בשבילי. שמכאן והלאה אני הופך להיות מורה של כל השיעורים הקשים שעברתי. אני נותן אמון מלא ברוח שלי. מודה לחלק בתוכי שפוגש את מיכאל ובוחר להיות נוכח איתו ולידו במארג חיים קסומים ומענגים אלו. תענוג החיים הוא נפלא. טעם החיים הוא לא קוקה קולה, אלא יופי החיים, ההתענגות מכל רגע ורגע והזרימה האינסופית מהמפגשים שהרוח שלנו בוחרת ומזמנת לנו. מיכאל לימד אותי כל השנים להרשות להסכים ולהסכים להרשות. אני ממשיך באהבה את שניהם. אני נותן לרוח שלי להוביל אותי ולענג אותי בשמחה. תודה !!!

בכח הזכות. לא בזכות הכח. באהבה ובשמחה !!!"

ד.נ.

Loading...
דילוג לתוכן