"גיבשתי, בעזרת מיכאל, תובנות פרקטיות אשר מסייעות לי עד היום להתנהל במצבים שונים וברגעים קשים".

"לפני כ-3 שנים סבלתי מאוד מבלט דיסק בגב וממצב כללי ירוד. הלכתי בקושי ורגל שמאל שלי כבר לא תפקדה. סבלתי מכאבים עזים לאורך כל שעות היום והלילה. כמובן שהתייעצתי עם מומחים רבים בתחום ואף ניסיתי כל טיפול קונבנציונאלי – אך שום דבר לא עזר לשפר את המצב. כמוצא אחרון הומלץ לי לעבור ניתוח. למרות החששות הכבדים – הסכמתי, מאחר ולא ראיתי שום דרך לשינוי. אולם בטרם עברתי את הניתוח, מכר רחוק המליץ לי ללכת למיכאל.
כבר אחרי הטיפול הראשון – מצבי הוטב לעין ערוך! יכולתי לתפקד והכאבים פחתו משמעותית. אחרי הטיפול השני – חזר החיוך לשפתי! אחרי 3 טיפולים חזרתי לעצמי כמעט לחלוטין! המשכתי להעניק לעצמי את הטיפולים בתדירות פוחתת כ"תחזוקה" לגוף ולנפש. במקביל רציתי ללמוד כיצד לשנות את אורח החיים ודרכי המחשבה, אשר הביאו אותי למצב הקשה.
הצטרפתי לסדנאות שמיכאל מעביר והתחלתי תהליך למידה, אשר הביא אותי להסתכל באופן חדש על דפוסי ההתנהגות שלי ושל סביבתי, על האחריות שלי והבחירות שלי ועל ההשלכות של אלה על הווייתי ועל חיי. גיבשתי, בעזרת מיכאל, תובנות פרקטיות אשר מסייעות לי עד היום להתנהל במצבים שונים וברגעים קשים. אני ממליצה לכל אחד – להעניק לעצמו את ההזדמנות להתנסות בתהליך כזה, וכמובן לכל מי שמרגיש זקוק לשיפור בנפש או בגוף – לקבל טיפול אפקטיבי, מחיה ומהנה אצל מיכאל."

ד. כ.

Loading...
דילוג לתוכן