אלפי שנים, כל הדתות וכל הזוויות הצביעו לעבר 21 בדצמבר, כצומת מאוד גדולה בחיינו. גם המלאך מיכאל שותף לחגיגה ולדבריו – נגמרו ימי החזרות, מה 21.12 התחיל המופע האמיתי. דברים רבים הסתיימו בתאריך זה ויצאנו כולנו לדרך חדשה – לעולם חדש.

בעולם החדש האינטליגנציה הרגשית היא המנוע המוביל אותנו ומוליך אותנו לקשר חדש עם עצמנו. לאט לאט אנחנו נדע מי אנחנו, ממה אנחנו עשויים, איך הכל מדויק, ואיך אנו יוצרים הכל על מנת להתקדם. מעכשיו צריך לשים מודעוּת להיות הרוח המנהלת את חיינו. והכי חשוב לומר לעצמנו כל הזמן ולהרגיש שאנו יוצרים הכל ושכל מה שאנו יוצרים הוא מדויק.

זוהי תקופה חשובה בה כמעט כל יום מהווה צומת גדולה להתקדמות נוספת.

ביום שלישי מיכאל יקיים את ההרצאה אחרונה שלו בביקורו זה בארץ (הסדנאות יתחדשו בסוף ינואר).

מיכאל ישלב בהרצאתו ידע על העולם החדש, הצומת הגדולה של יום זה, השנה האזרחית החדשה והתקופה הגדולה בה אנו נמצאים. בואו ביום שלישי לעבור ולתקן את השלב הבא בעולם החדש.

  • יום שלישי, 1.1.2013 בשעה 20:00.

   — ההרצאה תתקיים במרכז לריפוי והתפתחות רוחנית, רחוב הזית 16 ב', מעוז ציון (מבשרת ציון). – 02-5709145

 

ידע וכלים עדכניים מאת מיכאל

בכל פעם שעובר דרך מיכאל ידע חדש מהמלאך מיכאל, ידע החשוב להתפתחות הרוחנית של כל אדם בעולמינו, הוא משתף אותו עם העולם בין אם במתן הרצאות/סדנאות, או בקיום אירועים מיוחדים, וכן באמצעות מייל שבועי הכולל את תקציר הידע החדש ואת הכלים העדכניים להתפתחות רוחנית.

אנו נמצאים בתחילתה של דרך חדשה דרך לה חיכינו שנים רבות, דרך שמביאה איתה חשיבה אחרת, התנהלות חדשה להתענג ולבחור חיים ולהרשות יצירת אנרגיה כמו שלא הרשינו מעולם, ותחילתה של דרך שהיא עינוג מחוקי הבריאה והנאה מהפרות, שהם מעיין הנעורים.

 זוהי המהפכה האמיתית של סוף שנת 2012 המהפכה בתודעה הקולקטיבית – הגדולה ביותר שידענו מאז תקופת נוח!

לא עוד חיים על מנת לשרוד ומתכלים אט אט, אלא חיים על מנת להתענג ולהישאר פה לעוד שנים ארוכות!

 –— כדאי לנצל כל הזדמנות להתכוונן, להתעדכן ולרכוש כלים לזמן המדהים הזה, לתקן ולהתכוונן לידע ולעולם החדש.

אתם מוזמנים להגיע לסדנאות והרצאות אשר מועדן מתפרסם באתר זה. כמו כן ניתן לרכוש את ספרו של מיכאל "The Core" המהווה כרטיס הכניסה לבריאה החדשה, בו מיכאל מסביר בשפה פשוטה איך לחיות את הרוח בחומר ואיך להתענג מחוקי הבריאה.  

לפרטים על "The Core"לחצו כאן >>

לפעילויות קודמות של המרכז לריפוי ולהתפתחות רוחנית, אתם מוזמנים להיכנס ללינק הבא:

ארכיון פעילויות החודש >>

Loading...
דילוג לתוכן