מדיטאציה אישית (קודים)

מדיטאציה מיוחדת שמיכאל מקליט באופן אישי עבור המטופל, על מנת לעזור לו/לה לקדם, לתקן ולהרטיט נושא מסוים –
זה יכול להיות משהו פיזי בגוף, או קושי מסוים, תקיעות או מחסום שהמטופל רוצה לשחרר.
המדיטאציה מורכבת מקודים – שפת רוח, המתקבלים מהמלאך מיכאל. הקודים מפעילים מימדים עמוקים בתוכנו, ועוזרים לנו לשנות את הזיכרונות והטראומות מהעבר אשר משפיעים על ההתייחסות שלנו לנושא מסוים בהווה. הקודים מביאים את המערכת שלנו לא רק להרשות וליצור את הדבר, אלא גם להתענג ממנו.

הקודים טובים ל: קשיים בכסף, מציאת משלים/מה מהמין השני, רשות לבריאות, רשות להצלחה ושמחה, ולכל נושא אחר החשוב לנו.

מיכאל מקליט קודים אישיים ושולח אותם למטופל במייל כקובץ שמע, באורך של כחצי שעה, אותו ניתן לשמוע שוב ושוב. יש לשמוע את הקודים במצב שכיבה ובהרפיה. להקשיב, להתכוונן, להסכים ולהפנים אותם.

ניתן להקליט קודים רק לאנשים מחוברים, שזה הבסיס לכל טיפול שמיכאל מעניק – ראה חיבור רוח וגוף. 

לקבלת קודים אישיים מהמלאך מיכאל צרו עמנו קשר >>

לקביעת מועד לטיפול ולפרטים נוספים – התקשרו עכשיו: 054-5511554
או בווטסאפ : 054-8147177

המלצות של מטופלים על המדיטציה האישית-קודים: 

"כאשר מיכאל אמר לי שהוא יכול להקליט לכל תלמיד/מטופל את הקודים האישיים שמותאמים ספציפית לו ולצרכיו, צהלתי.
אני אדם שמאמין מאוד במדיטציה ושרואה בפועל, יום יום, תוצאות מעשיות לחוויות 'רוחניות' ואמונה ברוח.
אמנם בסוף כל סדנא שמיכאל מעביר ישנם קודים וכיוונונים, אבל מבחינתי, העובדה שאלה הם קודים אישיים, גרמה לי להתחבר הרבה יותר בקלות לכיוונון – שזה דבר שמגדיל את האמונה העצמית, מעניק כוחות חדשים לגוף ונותן כלים להתמודד עם פחדים שעולים.
בסופו של דבר, כל התורה כולה מתבססת על אמון ברוח. ואני חושבת שכל דבר שמגדיל את האמון הזה הוא מבורך.
עם הקודים האישים חשתי שאני ממש 'מתקשרת' עם הנשמה שלי, מחבקת אותה ונותנת לה רשות להתנהל כפי רצונה. שזה באורח פלא, מעניק לי חיבוק גדול, מרשה לדברים שאני רוצה להיכנס אל חיי ונותן לי להתנהל בחופשיות בחיי היום יום.

לא מומלץ – חובה לכל אדם!

יעל, תל אביב

"אני תלמידה של מיכאל מאז שנת 2000. כל חודש אני מגיעה להרצאות שהוא מעביר על מנת להיזכר ולחזק את הידע הרוחני שלי ואת היכולת שלי לחזור לעצמי ולהשתמש ברוח ובמודעות שלי בצורה מעשית, פשוטה ויומיומית.
לאחרונה מיכאל הקליט עבורי הקלטה של כרבע שעה של קודים (מדיטאציה אישית) ומסרים אישיים עבורי להם אני מאזינה לפני השינה וכשאני קמה בבוקר. הקודים האלו מהווים מראה מדויקת למקום בו אני נמצאת כרגע, ואני מרגישה כשאני מאזינה להם שהם כמו מכוון פסנתרים שבא ומכוונן את המיתרים בתוכי כך שהצלילים הופכים להיות למוזיקה הרמונית ומגובשת. אני מרגישה שהקודים האלו שמיכאל מעביר הם כמו אימון אישי למחשבה שלי.
כמי שאוהבת ספורט אני מבינה שלכל אדם יש גוף אחר ובעיות אחרות וכמו שמאמן כושר אישי בונה תכנית אימונים לפי הצורך של כל מתאמן כך הקודים שמיכאל הקליט לי נותנים לי מענה ל״שרירים החלשים״ שאני צריכה לחזק.

כשאני מאזינה לקודים לפני השינה אני נרגעת והולכת לישון ״נקייה״ מדאגות ומחשבות לא מקדמות כך שאני יכולה לישון היטב ולהתחדש בשינה.
ואילו בבוקר אני מקשיבה לקודים וכמו שארוחת בוקר נותנת לי אנרגיה ומזינה את הגוף כך הקודים האישיים מזינים אותי בביטחון ברוח שלי ובשמחת חיים! "

קרן אביגדורי, 32, תל אביב.

לקביעת מועד לטיפול ולפרטים נוספים – התקשרו עכשיו: 054-5511554 

Loading...
דילוג לתוכן