הידעתם שט"ו בשבט גם הוא חג האהבה, ממש כמו ט"ו באב שנמצא בדיוק מולו בלוח השנה?

בעצם חשיבות שני מועדים אלו גבוהה בהרבה ממה שחושבים. ימים אלו לא עוסקים רק בארוחה רומנטית עם לבבות, או בנטיעת עצים. ימים אלו הם שני הימים הכי גבוהים בשנה, בהם אנו יכולים לשדרג את מושג האהבה בתוכנו, בהם אנו מחליפים ניצוץ אלוהי עם המשלים המולי שלנו. אלו ימים של הזדמנות להתקדמות רוחנית מהירה וגבוהה. ימים בהם הנשמה שלנו חוזרת לכסא הטבעי שלה ובוחנת את ההתקדמות הרוחנית שלנו. ימים בהם אנו יכולים להתכוונן מחדש ולחתום חיים של שמחה ועינוג.

<<<< כנסו לסיכום ההרצאה של מיכאל מט"ו באב על מנת להבין את חשיבות ימים אלו >>>>>>

 

שלחנו את ההרצאה שמיכאל ערך אתמול, לכל מכותבי האתר (כולל התיקון והכיוונון שכל המשתתפים עשו), וזאת על מנת שתחושו ותוכלו לתקן ולחזק את החוזה שלכם בין הרוח והגוף, ברמה מדהימה שלא הייתה עד כה.

היכולת שלנו עכשיו, ליצור שדה אנרגטי סיבובי ביומיום למשך שעות ארוכות, מלמדת אותנו שאנו כבר לא יכולים לחשוב ישן, שאנו כבר לא יכולים להמשיך להיות נורמליים, ושאנו חייבים ללמוד את הדרך החדשה לחיות, להיות ולחשוב. 

מומלץ להקשיב להרצאה שנשלחה אליכם ולעשות את הכיוונון המצורף.

מי שלא קיבל את ההרצאה ומעוניין לקבל ולשמוע אותה, נא לפנות אלינו במייל ונשלח אליכם בשמחה: info@michaelassedo.com

כיוונון ט"ו בשבט

כיוון שמיכאל יהיה בחו"ל ביום רביעי זה, ערב ט"ו בשבט, הוא יערוך כיוונון מיוחד לצומת זו, הפעם מניו יורק, לאנשים שיירשמו לכך מראש. הכיוונון נועד לתת חותם על היכולת שלנו לבחור חיים ולשדרג את החוזה בינינו ובין הרוח שלנו, כדי שנוכל להכניס קלות ושמחה חדשים לחיינו.

 למי שמעוניין בשדרוג זה ליום ט"ו בשבט – הנכם מוזמנים להיכנס לרשימת האנשים שמיכאל יערוך עבורם כיוונון אישי ביום רביעי מניו יורק.

עלות הכיוונון – 101 ₪ לאדם. (הנחה למשפחות).

במידה ואתם מעוניינים שמיכאל יערוך עבורכם כיוונון – נא להודיע לנו במייל עד יום רביעי בשעה 19:00 שעון ישראל.

למקפידים – מי שרוצה כיוונון של מיכאל מותאם לשעון ישראל – לפני התחלפות הניצוץ, לפני רדת הערב בישראל, אתם מוזמנים להתקשר למיכאל בניו יורק ביום רביעי שעה 14:00 (שעון ישראל. אנא שימו לב להבדלי השעות בין ישראל לניו יורק. נא לא להתקשר לפני 14:00 שעון ישראל.

טלפון של מיכאל בניו יורק – טלפון ישראלי בעלות שיחה מקומית בארץ – 072-2577572

Loading...
דילוג לתוכן