רוחניות זה לא דבר נשגב ומנותק שחווים רק בעת מדיטציה על הר נידח. להיפך, מיכאל מלמד שרוחניות היא התנהלות נכונה עם החומר ועם חיי היום יום שלנו, והתענגות מהחומר ומכל המציאויות שאנו יוצרים בכל רגע ורגע.

בשנה זו, עולמינו נכנס לתקופה חדשה, בה יש אפשרות, אחרי אלפי שנים של נבערות, להתפתחות רוחנית מהירה וגדולה. מי שלא יעשה זאת ─ יישאר מאחור.

עולם הרוח

העולם הזה הוא עולם שהכול בו רוח! גם מה שנראה בעיננו כחומר הינו רוח מכוסה ב-40 שמלות.

לכל אחד מאיתנו יש רוח נצחית, אשר אף פעם לא מפסיקה להתקיים. הרוח עושה בחירות לפי ההתקדמות והצרכים שלה. היא בוחרת גוף לחיות בו, או להפסיק לחיות בו, היא המנהלת את חיינו, והיא היוצרת את כל ההתרחשויות, מפגשים, תקריות וכל דבר בחיינו: המזל בו אנו נולדים (כוכבים), הארץ, ההורים, האחים, הילדים שלנו, השכנים, הבוסים, החברים, בני הזוג, המחלות וכל מה שקורה לנו. הרוח לא בוחרת דברים מתוך טוב ורע, או שכר ועונש, אלא מתוך צורך לנסות (והיא אף פעם לא מפסיקה לנסות) לתקן את המערכת שלנו, ולקדם את הקו והמושג שהיא הנציגה שלו.

מודעות רוחנית

"אני היוצר ואני מסכים לא לדעת למה" זוהי נוסחת האושר על פי מיכאל.

הבסיס להתנהלות נכונה עם הרוח הוא הכנסת מודעות להיותה היוצרת של חיינו. ככל שנכיר ברוח כאדריכלית, כבנאית וכמעצבת של חיינו, וניישר איתה קו, יהיה לנו ברור מי אנחנו באמת ונלמד להרשות וליצור בחיינו את כל מה שאנו רוצים. "מודעות רוחנית" זה גם לאהוב את מה שאנו יוצרים, ולפגוש את עצמינו ליד מה שאנחנו יוצרים. והכי חשוב – "מודעות רוחנית" זה לא להתעסק עם אחרים, כי אין אף אחד שחושב על מישהו אחר, ואין אף גורם חיצון, כגון אלוהים או אדם אחר היכול להשפיע על חיינו (לדוגמא ע"י "עין הרע").

"מודעות רוחנית", היא המניה הבטוחה לחיים שמחים, מאושרים ומענגים.

קראו עוד >>
  • הידע המדהים שנכתב כאן הוא רק קצה קרחון הידע שעובר דרך מיכאל אסדו באמצעות המלאך מיכאל. במידה וידע זה מדבר אליכם, הרי שהוא נמצא כבר בתוככם ומיכאל רק בא כדי להעלות אותו על פני השטח.
  • עכשיו, כשיצרתם להיפגש עם ידע זה, אם אתם רוצים להוציא מתוככם עוד ממנו, אם אתם רוצים להתעורר, ולהיכנס לבריאה החדשה, ולחיות חיים מענגים, מלאים ומספקים, בכל החומרים, אתם מוזמנים לקבל ידע נוסף, בין אם דרך האתר או דרך פעילות המרכז לריפוי והתפתחות רוחנית. בכל פעם שעובר דרך מיכאל ידע חדש מהמלאך מיכאל, ידע החשוב להתפתחות הרוחנית של כל אדם בעולמינו, תקבלו מייל מאיתנו עם תקציר הידע. כמו כן תעודכנו על סדנאות ואירועים המתקיימים במרכז לריפוי והתפתחות רוחנית.
  • נשמח לסייע לכם למצוא את הדרך הנכונה עבורכם להתפתחות רוחנית אישית, על מנת לתת לאור לעבוד דרכיכם במלואו ולהרשות בחיים את כל מה שאתם רוצים.

לחץ/י כאן לקבלת ידע רוחני עדכני במייל >>

Loading...
דילוג לתוכן