כמו שאתם וודאי מרגישים, אנו נמצאים בעיצומו של תהליך בו אנו רוצים לבטל ולגמור עם הצורך שלנו בוואקום בחיינו.

לכן התנועה בתת מודע הקולקטיבי, היא אל הכיסא הטבעי שלנו ואל המקום האמיתי שלנו. זוהי מהפכה ענקית שתשנה וכל הרגשה וכל דקה וכל חוויה בחיינו. להיכנס לכיסא שמתאים לנו בתת מדוע הקולקטיבי, זה בעצם הכיוונון הכי גדול שאנו יכולים לעשות לגוף שלנו ולכל ממדי החומר שאנו יוצרים כדי להחליף חומרים.

בסדנא נתקן גם את זמן ההוויה ואת חווית הזמן על כל 28 זוויותיו.

כמו כן נלמד להתאים בין המוּדעות שלנו ללוח הזמנים של הרוח. על יד כך נרשה חיכוך ראשוני ותיקונים יותר קלים, ויכולת להצליח ולגדול בכל ממדי חילוף החומרים שאנו יוצרים בעולם.

זוהי מהפכה גדולה. חשמל חדש מתחיל לעבור בתוכנו ב- 10 למרץ.

וזה הזמן – כמה שיותר לנסות להתקרב ולהגיע לכסא שלנו בת מודע הקולקטיבי.

במוצאי שבת, בשעה 20:00, תיערך סדנה, בה יהיה לכם צ'אנס לנסות כמה שיותר להגיע לכיסא הטבעי שלכם ולהפוך את החיים לקלים יותר, שמחים יותר, מספקים וייעודיים.

הפעם, בשונה משאר הסדנאות, להקשיב לסדנה אח"כ זה לא יהיה אותו הדבר. הפעם הטראנספורמאציה והרשות שתעברו בסדנה עצמה, כאשר אתם נוכחים בה – חשובים מאוד!!

לכן אני ממליץ בכל מאודי ובמה שעובר דרכי, לעשות כל מאמץ להגיע פיזית לסדנה ולעבור את הטראנספורמאציה שתעזור לכם לעשות את תחילת החשמל החדש ב- 10 למרץ.

זוהי הסדנה היחידה שתתקיים עד ה- 15 למרץ (לאחר הסדנה אני טס לשבוע לניו יורק.)

ההרצאה תתקיים במוצ"ש, 1.3.14, בשעה 20:00,

במרכז לריפוי והתפתחות רוחנית, רחוב הזית 16 ב', מעוז ציון. 

מחיר השתתפות בהרצאה : 50 ש"ח לאדם (במקום 101 ש"ח)

לפרטים: 054-4768555, 052-3800867. 

למי שנושא זה קצת חדש לו, למי שרוצה לעשות קצת עבודת הכנה – …. מומלץ לקרוא את תקצירי הסדנאות האחרונות, ויותר מכך – מומלץ להקשיב להן על מנת להבין, ללמוד ולהפנים את התהליכים החשובים והאפשרויות הגדולות שיש לכולנו עכשיו להתפתח רוחנית, להיות אנחנו, לממש את הפוטנציאל שלנו ולתפוס את מקומנו האמיתי בתת מודע הקולקטיבי – וכל זה רק ע"י ההסכמה הפנימית האמיתית להיות באמת אנחנו ולהתנהל ביומיום כמו שבאמת אנו צריכים להתנהל – כיצד עושים זאת? על כך בהרצאות הקודמות ובמיוחד – בהרצאה הזאת שמסכמת את מה שלמדנו בהרצאות הקודמות, מחדדת ומוסיפה את הנדבך האחרון, השיוף האחרון שאנו צריכים כדי ממש להיות אנחנו.

ניפגש בהרצאה,

מיכאל אסדו והצוות

Loading...
דילוג לתוכן