אני, מיכאל מאיר אסדו, מורה רוח והילר מזה 30 שנה, שמח להעביר דרכי את הידע הנשגב והפשוט, לחלוק אותו ולאפשר לכם לקרוא את הכותרות של הסרט שאנו יוצרים עכשיו. המלאך מיכאל, שאיתו נולדתי וצמוד לנשמתי משחר ההיסטוריה שלנו כבני אדם, מעביר דרכי את הידע העכשווי והעדכני כדי שכולנו נלמד לשרת את הצורך הרוחני בכל תקופה ותקופה.

אנו עשויים כמערכת של אור וכלי, גוף ונשמה, רוח וחומר וזו פעם הראשונה שיש לנו את הצורך והאפשרות לחבר אותם יחד, כי האור לא ייחשב לעולם כאור, אלא כשהוא בתוך הכלי והכלי לא יחשב לעולם ככלי, אלא כשהאור עובר בתוכו. אנו יוצרים בחיינו את כל המציאויות, התיקונים והסיטואציות עד לפרטים הקטנים, את הכל אנו בוחרים מתוך רצון לקדם את המערכת שלנו.

כל מה שאנו יוצרים בחיינו היא מציאות שהייתה כבר פעם. אנו יוצרים אותה שוב כדי לנסות להשתנות לידה, כדי לנסות לשנות את רמת המודעות, רמת האור העובר בתוכנו וכדי שנוכל לתקן את עצמנו ליד המציאות ולא נצטרך להזמין אותה שוב. לכן כל האנשים שאנו יוצרים סביבינו הם מראות שלנו בממדים שונים ואנו יוצרים אותם כדי שנראה דרכם את מה שחסר לנו ובנו.

האני העליון הוא אוסף של כל ההארות הרוחניות שלנו, הוא אוסף של כל כוונות מעשינו במשך 26 אלף שנה, הוא אוסף של כל התהודות שיצרנו בכל ההיסטוריה שלנו כבני אדם, הוא החלק המלאכי בתוכנו שתמיד שכן מעלינו. עד היום האני העליון היה יורד ושוכן בתוכנו יום אחד בשנה, ביום הכיפורים, ואז היינו חותמים לחיים בהתאם לייעודנו והתאמת חיינו עם האני העליון.

מאז ה 4.1.11 אותו "אני עליון" ששכן מעלינו עד עכשיו, נכנס לתוך תוכנו, לתוך גופנו, לתוך הליבה שלנו ומאז הוא שוכן בנו ומשנה את עולמנו ואת כל התכנים והתובנות שחיינו איתם עד היום. הליבה שלנו שהיתה צרה, התרחבה פי חמש. השדות שלנו רוצים להתעצם וליצור פימפום חדש בתוכנו ומסביב לנו. המערכת שלנו, כל האיברים שלנו וכל הגופים שלנו, מנסים ללמוד לא לפחד מהפחד. האיברים שלנו מקבלים או מנסים לקבל חשמל חדש, פימפום חדש, חוזה חדש עם האור שעובר בנו.

הליבה שלנו, המקום שממנו הכל יוצא מאיתנו ולשם אנחנו צריכים לחזור ולפגוש את עצמנו, מזדככת ומתנקה. הקשר בין הליבה שבתוכנו לבין הליבה שלנו בתת מודע הקולקטיבי בכל המימדים האחרים שאנו מתקיימים בהם, הוא כמו מערכת של צינורות שעוברת תהליכי זיכוך והיטהרות חדשה.

התובנה שאנו מערכת אישית שהיא חלק ממערכת של משפחה רוחנית, חלק ממערכת של משפחה פיסית, חלק ממערכת של שכונה, עיר, ארץ, כדור הארץ ויקום – יוצרים ביחד כתת מודע קולקטיבי כל אחד בדרכו הוא, יקום חדש, עולם חדש. עולם בעברית זה עול-מ, מ=40, 40 דרגות של כובד ועוול שאנו באים לתקן.

המהפכות שאנו חווים בימים אלו, מאז ה- 4.1.11 , בכל העמים שחיים סביבינו ובעולם כולו, הם התחלה של בניית עולם אחר, של צורך אחר. עולם שניישר בו קו עם הרוח ונלמד לנהל ולהתנהל בו מתוך הליבה. נלמד לשנות בתוכנו את מושג העבודה – מלשון עבד, למלאכה -מלשון מלאך. נלמד לא לפחד מהפחד ונדע איך להשתמש בו- מלשון שמש, בכדי לצעוד קדימה. נלמד ליישר קו עם העיקרון החשוב ביותר בחיינו, הוא "עיקרון התענוג". כי כל דבר או מפגש שאנו יוצרים, אנו שופטים לפי עיקרון התענוג – היה לנו כיף או לא היה לנו כיף.

המהפכה שאנו חווים בימים אלו היא מהפכה שנוצרת על ידנו במאת האחוזים ובעצם חיכינו לה בכל ההיסטוריה שלנו כבני אדם. לכן נשתדל השנה ללמוד לחשוב, להרגיש, להחליט, לנהל ולהתנהל מתוך הליבה ולפתח את המודעות של מי אנחנו, מה ייעודינו ומה הכח של הרוח בחיינו.

תודה לכם ותודה לחלק בתוכי שיצר לחלוק איתכם ידע זה. 


Loading...
דילוג לתוכן