חוקי הרוח על פי מיכאל

רוחניות זה לא דבר נשגב ומנותק שחווים רק בעת מדיטציה על הר נידח. להיפך, מיכאל מלמד שרוחניות היא התנהלות נכונה עם החומר ועם חיי היום יום שלנו, והתענגות מהחומר ומכל המציאויות שאנו יוצרים בכל רגע ורגע.

בשנה זו, עולמינו נכנס לתקופה חדשה, בה יש אפשרות, אחרי אלפי שנים של נבערות, להתפתחות רוחנית מהירה וגדולה, ולהתענגות מתוצאותיה בחיי היום יום. מי שלא יעשה זאת ─ יישאר מאחור.

עולם הרוח

העולם הזה הוא עולם שהכול בו רוח! גם מה שנראה בעיננו כחומר, הינו רוח מכוסה ב-40 שמלות.

לכל אחד מאיתנו יש רוח נצחית, אשר אף פעם לא מפסיקה להתקיים. הרוח שלנו עושה בחירות לפי ההתקדמות והצרכים שלה. היא בוחרת גוף לחיות בו, (או להפסיק לחיות בו), היא המנהלת את חיינו, והיא היוצרת את כל ההתרחשויות, מפגשים, תקריות וכל דבר בחיינו: המזל בו אנו נולדים (כוכבים), הארץ, ההורים, האחים, הילדים שלנו, השכנים, הבוסים, החברים, בני הזוג, המחלות וכל מה שקורה לנו. הרוח לא בוחרת דברים מתוך טוב ורע, או שכר ועונש, אלא מתוך צורך לנסות (והיא אף פעם לא מפסיקה לנסות) לתקן את המערכת שלנו, ולקדם את הקו והמושג (הייעוד שלנו) שהיא הנציגה שלו.

מודעות רוחנית

"אני היוצר ואני מסכים לא לדעת למה" זוהי נוסחת האושר על פי מיכאל.

הבסיס להתנהלות נכונה עם הרוח שלנו (כל אחד עם הרוח שלו) הוא הכנסת מודעות להיותה היוצרת של כל דבר בחיינו. ככל שנכיר ברוח ("שלנו") כאדריכלית, כבנאית וכמעצבת של חיינו, ו"ניישר איתה קו", יהיה לנו ברור מי אנחנו באמת ונלמד להרשות וליצור בחיינו את כל מה שאנו רוצים. משמעות המושג "מודעות רוחנית" היא גם לאהוב את מה שאנו יוצרים, ולפגוש את עצמינו ליד מה שאנחנו יוצרים. והכי חשוב – "מודעות רוחנית" זה לא להתעסק עם אחרים, כי אין אף אחד שחושב על מישהו אחר, ואין אף גורם חיצון, כגון אלוהים או אדם אחר היכול להשפיע על חיינו (לדוגמה ע"י "עין הרע").

"מודעות רוחנית", היא המניה הבטוחה לחיים שמחים, מאושרים ומענגים.

תיקון

כל מציאות שהרוח ("שלנו") יוצרת בחיינו – כל חיכוך, בעיה, מחלה, קושי, תאונה, וכל אדם שאנו פוגשים – היא מציאות שכבר נפגשנו איתה בעבר, בגלגול זה או בגלגול קודם. אנו יוצרים את אותה מציאות שוב על מנת ללמוד לשנות גישה, תפיסה וזווית, ולפגוש את עצמינו אחרת ליד אותה מציאות. אם אנו מצליחים לפגוש את עצמינו ליד חיכוך שלא פגשנו עצמינו לידו בעבר, אנו מתקנים אותו ולא נצטרך לחזור עליו ולסבול לידו שוב. ואז, לאחר התיקון, אנו משדרים צורך אחר, חדש ורצון לתקן את הדבר הבא, ולעולם לא נשדר שוב את הצורך לתיקון זה.

עיקרון התענוג

אנחנו שופטים כל דבר בחיינו על פי "עיקרון התענוג". לאחר, או תוך כדי, כל מפגש או חוויה, אנו שואלים את עצמינו האם התענגנו או לא? האם היה לנו כיף או לא? הסיבה שהבעות פנינו נראות לעיתים קשות היא בגלל שאנו חיים את עיקרון התענוג וחווים שאנו עדיין לא שם.

הדרך להרשות עינוג היא להתענג ממה שכבר יצרנו. לכן, ככל שנתענג יותר מכל מציאות בחיינו, גם אם היא נראית לנו קשה, נרשה וניצור את המציאויות שאנו רוצים, ונחווה עינוג הולך וגדל.

האור והכלי

האור והכלי שואפים כל הזמן להתחבר אחד לשני, כיוון שהאור לא נחשב אור אלא כשהוא זורם בתוך הכלי, והכלי לא נחשב כלי אלא כאשר זורם בו אור. חיבור בין האור (הרוח שלנו) והכלי (הגוף שלנו), זהו אחד התפקידים העיקריים והחשובים של מיכאל. מיכאל מחבר אלפי אנשים ברחבי העולם מדי יום.

כשהאור עובר בתוך גופינו אנו חווים את האלוהות הפנימית ומרגישים בבית. החוזה שלנו עם עצמינו הופך מחוזה של שורד לחוזה של יוצר ואנו שמחים ומרגישים סיפוק. החיים מתחילים לזרום ולהסתדר בתוכנו, וכתוצאה מכך גם בחוץ, בדברים שאנו יוצרים בחיינו.

לעומת זאת, כאשר האדם לא מחובר, דברים לא מסתדרים בפנים ובחוץ. המערכות שלו אינן מתפקדות כראוי, עד כדי כך שיכולה להיווצר בגופו מחלה קשה, כרונית וסופנית, כגון סרטן, שהוא מקום בעל התגבשות צפופה ששום אור לא יכול לעבור דרכו.

האני עליון

האני העליון והרוח הם שני צדדים רוחניים שלנו, שני ביטויים שונים ודומים לאותו הדבר. האני העליון הוא החלק המלאכי בתוכנו, ה"בנק" אליו אספנו את כל הלקחים והאורות מתיקונים בגלגולים קודמים.

במשך 26,000 שנים, רק אחוז קטן של הרוח שלנו היה בתוכנו והאני העליון שכן רוב הזמן מעלינו, והיה יורד לתוכנו רק  ביום כיפור. השנה, האני העליון והרוח התחברו והם רוצים לשכון, לנהל ולהתנהל מתוכנו 365 ימים בשנה. לפיכך, נדרשת מאיתנו כעת מודעות כפולה ליישור קו עם האני העליון ועם הרוח שלנו,כי דרך יישור הקו והתפתחות המודעוּת אנו בוחרים אם לחיות בעולמנו או לא, וכן בוחרים את איכות חיינו פה.

כסף, מין ואוכלחילוף חומרים

ישנם שלושה תחומים חשובים לידם אנו צריכים לפגוש את הניצוץ האלוהי בתוכנו ומהם אנו צריכים להתענג, ואלו הם כסף מין ואוכל. דרך שלושה נושאים אלו אנו עושים פעולה של חילוף חומרים, שהיא המקור ממנו אנו דולים אור, כוח, אנרגיה וחיים. כסף מין ואוכל יכולים להיות מקור חיותינו, שמחתנו וכוחנו. אולם כאשר לא שמים את המודעות הנכונה לתהליך חילוף החומרים וכאשר אנו לא פוגשים עצמינו לידם, הם יכולים להיות מקור לתסכול, להרס ואפילו למוות.

משלימים – קשר עם המין השני

משלים/מה הוא אדם מהמין השני שמחזיק את הצד השני וההפוך של אותו הקונספט שאנו נציגים שלו בעולם. אנו והמשלים/מה זה כמו 2 כפות ידיים – דומות ומשלימות, אך יחד עם זאת הפוכות. השלמה היא המראה הכי חשובה שאדם יוצר מולו – מאתגרת (כמעט מסנוורת), מענגת והכי מקדמת. במפגש בין משלימים נוצר שדה סיבובי שהוא ההנאה הכי גדולה של הרוח בחומר. זוהי מעבדה שרוצה להרטיט, ולהחיות את כל הפציעות, המחסומים, הנושאים הלא פטורים והדימויים מהעבר, על מנת לרפא ולתקן.

במשך אלפי שנים אהבה הייתה תלות בגורם חיצוני. לכן למרות שאנשים היו בזוגיות, הבדידות רק הלכה וגברה. זוגיות נכונה היא חיים ליד בן הזוג – האחד בתוך הביחד. אהבה אמיתית היא לזרום ליד המשלים/מה, לקבל את עצמינו ליד, להתענג ליד, ולאהוב את עצמינו ליד. אם אדם יזרום ליד משלים/מה ויפגוש את עצמו יהיה לו קל לזרום ליד כל העולם.

לכל אדם יש 28 משלימים מהמין השני, שמחזיקים 28 זוויות שונות, דומות, הפוכות ומשלימות של הקונספט שלו. אפשר להיות נשואים, או בזוגיות אחת, אבל חשוב להבין שיש עוד 27 זוויות דרכן אנו יכולים לפגוש את עצמינו. לא חייבים להיות בקשרים מיניים עם כולם, כיוון שלא עם כל המשלימים/מות יש קשר מיני ברוח.

מעיין הנעורים

מעיין הנעורים הוא מושג שתמיד ידענו והרגשנו שהוא קיים, אולם לא ידענו איך ולא היה לנו הצורך להוריד אותו לעולם הזה. בשנה הזו מעיין הנעורים יורד לתוכנו. במקום החוזה הישן, שמרגע שאדם נולד הוא הולך וצועד לקראת מוות, התבלות והתנוונות, אנו נמצאים בתהליך של שינוי  לחוזה של צמיחה, התחדשות וחיים ארוכים, צעירים, בריאים ומענגים.

מעיין הנעורים תלוי בהתעוררות התודעה, ובתיקון הפחד מהמוות, הפחד לאבד והרצון לאחוז. ככל שנאחז פחות ונשחרר, בתודעתנו, כל תא ותא בגופינו ילמד לשחרר ולאפשר לכמות גדולה יותר של אור לעבור דרכו, ולא ילך ויפחית את כמות האור כפי שהיה עד עכשיו. מרכיב נוסף עליו בנוי מעיין הנוערים הוא כיוון הספירלות של חיינו. כאשר אנו עסוקים ב"מה אחרים חושבים עלינו", אנו יוצרים ספירלה מהחוצה פנימה שנקראת "חור שחור". בשנה זו נלמד להפוך את הספירלות שלנו לספירלות של חיים, שמתחילה בנו ויוצאת החוצה – "ספירלות לבנות".

מעיין הנעורים עובד כל פעם על מערכת או איבר אחר. לכן, אפשר שמערכת אחת תצעיר ובו בזמן אחרת עדיין תזקין. אך כל עוד התחלנו בתהליך מעיין הנעורים, הוא ילך ויעצים ויגע בכל תא ובכל מערכת בגופינו. דרך יישום מעיין הנעורים נרשה לחיים לעבור דרכינו במלואם, וכך איכות החיים תהפוך למענגת, וכמות החיים והיכולת לרצות לחיות ולהישאר פה תלך ותגדל.

עבודה היא עבדות

בעברית, המילה "עבודה" באה מהמילה "עבד", והמילה "מלאכה" באה מהמילה "מלאך". אנשים רבים עובדים עם כוונה מאוד נמוכה – עובדים למחייתם ולפרנסתם, במשהו שהם לא אוהבים ולא מתענגים ממנו, מתוך תחושת קורבנות. בעולם החדש נצטרך לתקן בתוכנו את חווית הקורבן ולעבור ממצב של סבל למצב של עינוג.

אדם שמרגיש שעבודתו אינה מענגת והוא מעוניין לשנותה, עליו בשלב ראשון, לעשות את התיקון הנכון ולהתענג מהעבודה שכבר יצר. כתוצאה מכך הוא ייצור את המלאכה שנמצאת על קו הייעוד שלו (בין אם במקום עבודתו הנוכחי או במקום עבודה חדש), וירגיש סיפוק ושמחה מעיסוקו.

הייעוד שלנו

הייעוד המרכזי של כל אחד ואחת מאיתנו, הוא ללמוד להתענג מהחומר – מאוכל, מכסף וממין, מהבית, מהמכונית – מהכול. בנוסף, לכל אחד יש ייעוד משלו, משהו שהוא הנציג שלו בבריאה, משהו שהוא באופן טבעי הכי טוב בו. משהו שכל עוד הוא לא יהיה בו, הנשמה שלו תסבול ותיצור בעיות בחייו.

כשאר אדם מסכים לייעודו ומתחבר אליו, כל שאר הדברים בחייו מסתדרים, כיוון שכל הכסף, בני הזוג המשלימים, והעינוגים – כל הדברים שאנו רוצים בחיים נמצאים בקו של היעוד שלנו.

היהדות

מיכאל הוא אדם מאוד יהודי במהותו. אחד מתפקידיו החשובים, בעזרת הידע שעובר דרכו, הוא לעשות סדר ביהדות. לגלות מה המקור, המהות והבסיס של היהדות, ומה הקליפה, הפחדים מהפחד והעיוותים, שמתוך צורך שלנו, הולבשו במשך אלפי שנים על היהדות, אשר מהותה האמיתית היא חוקי הבריאה.

רוב החגים היהודיים הם צמתים של אנרגיה לכיוונון ותיקון הרוח, הנפש והגוף. במשך אלפי שנים, התחברנו ברוב החגים שוב ושוב, לבורות הרוחנית הישנה ולא למהות האמיתית של התיקון. לדוגמא, יצרנו מנהגים, תפילות ואמרות שהם קללות לאחר, (לאכול את אוזן המן, לשפוך חמתנו על הגויים, שייכרתו אויבינו וכו'). מיכאל מלמד מה המהות האמיתית של כל חג וכיצד להתחבר אליו ולחגוג אותו בדרך רוחנית. בשנה זו במיוחד, יש לחגים היהודיים משמעות עמוקה, ונחווה את כולם כצמתים חשובים, שכל אחד מהם מהווה צעד נוסף לכניסה לבריאה החדשה.

השפה העברית

לעברית ולאותיות העבריות יש משמעות רוחנית גבוהה. העברית ו-22 האותיות בה, הן מרכבות של אור שיש בהן הכל ─ את כל התובנות והמהות האמיתית של קיומינו. מיכאל מלמד איך להתחבר לעברית, ויודע לתרגם ולהשתמש בה, ולהסביר דרכה את המורכבות והשמחה בבריאה החדשה.

השנה הזו – גשר בין עולמות

אנו נמצאים בשנה שמהווה גשר בין העולם הישן והצרכים הישנים שלנו בתת מודע האישי והקולקטיבי, לבין עולם חדש, שמאפשר לנו להיות אנחנו ולמלא את ייעודינו.

זוהי השנה הכי טרנספורמטית וקריטית בכל ההיסטוריה שלנו כבני אדם. לאחר 26,000 שנים בהם האני העליון היה מעלינו, וירד אלינו ופעל מתוכנו רק ביום כיפור, החל מהשנה הזו הוא רוצה להתנהל מתוכנו כל הזמן. כל מערכת של בן אדם, חיה, או צמח, תצטרך לשאול את עצמה השנה האם היא יכולה "להתעורר" ולהרשות את רמת השינוי הדרושה כדי להיות מערכת ראשית מתפקדת ואוהבת בעולם החדש או לא?

אנשים שיבחרו להיות בעולם החדש יחוו את מעיין הנעורים ואת היכולת הפשוטה ליישם את ייעודם, הם יחיו חיים מלאים ומענגים של רוח בחומר, וירשו לחיים לעבור דרכם במלואם. השנה נלמד ששום דבר לא שלנו, ולכן לא נאחז ולא נפחד לאבד, נעשה שימוש נכון בכסף ונלמד ככלי לפנות בשמחה. בשנה זו גם נחווה העצמה בהצטרפות הנשמות למהות הראשית במערכת אליה הן שייכות.

כתוצאה מהתהליכים המהפכניים של שנה זו, ייווצרו (ולמעשה כבר החלו להיווצר) שינויים אישיים וקולקטיביים. ייווצרו מהפיכות חברתיות, מהפיכות של סדרי הטבע ועוד. כמו כן בשנה זו כל החגים היהודיים יהוו צמתים חשובים ורבי משמעות.

שנה רוחנית נמשכת בערך שנתיים. כל אדם וכל קולקטיב (עיר/ארץ/עולם) יחוו את עוצמות השנה בזמן אחר וברמות שונות. השנה התחילה בערך בתחילת 2011 ותימשך אל תוך 2013.

הידע המדהים שנכתב כאן הוא רק קצה קרחון הידע שעובר דרך מיכאל אסדו באמצעות המלאך מיכאל. במידה וידע זה מדבר אליכם, הרי שהוא נמצא כבר בתוככם ומיכאל רק בא כדי להעלות אותו על פני השטח.

עכשיו, כשיצרתם להיפגש עם ידע זה, אם אתם רוצים להוציא מתוככם עוד ממנו, אם אתם רוצים להתעורר, ולהיכנס לבריאה החדשה, ולחיות חיים מענגים, מלאים ומספקים, בכל החומרים, אתם מוזמנים לקבל ידע נוסף, בין אם דרך האתר או דרך פעילות המרכז לריפוי והתפתחות רוחנית. בכל פעם שעובר דרך מיכאל ידע חדש מהמלאך מיכאל, ידע החשוב להתפתחות הרוחנית של כל אדם בעולמינו, הוא משתף אותו עם העולם בין אם במתן הרצאות/סדנאות, או בקיום אירועים מיוחדים, וכן באמצעות מייל שבועי הכולל את תקציר הידע החדש ואת הכלים העדכניים להתפתחות רוחנית.

נשמח לסייע לכם למצוא את הדרך הנכונה עבורכם להתפתחות רוחנית אישית, על מנת לתת לאור לעבוד דרכיכם במלואו ולהרשות בחיים את כל מה שאתם רוצים. 

לקביעת פגישת טיפול אישית עם מיכאל:  054-4768555

Loading...
דילוג לתוכן