מוצ"ש, 2.2.2013, בשעה 20:00

במסגרת החיים החדשים והאפשרויות החדשות לשים מודעות וכן להגיע לתוכנו – חתמנו בסופ"ש שעבר חוזה חדש ומדהים בט"ו בשבט!!  השלב הבא הוא סידור המגירה השנייה בסדר העדיפויות – הכסף.

כעת יש לנו היכולת לחתום חוזה חדש עם המושג "כסף". חוזה שיתאים לרוח החדשה שלנו, ולמערכת החדשה שלנו, שהפחד הוא לא השחקן הראשי בה. יש לנו הזדמנות נדירה לתקן בתוכנו את מעגל הברכה ואת כל הפחדים שקשורים בכסף וליצור חוזה חדש עם מושג זה, כדי שיוכל להשאיר אותנו בייעוד ובשמחה. כך בכל פעם נסדר שלב חדש בסדרי העדיפויות הרוחניים והחומריים.
 לכן – במוצ"ש, 2.2.2013, ב- 20:00, בואו לחתום חוזה חדש ורשות חדשה ביניכם לבין המושג כסף.

זו תהיה הסדנה האחרונה בסיבוב הזה שמיכאל בארצנו.

אל תפספסו את ההזדמנות המדהימה הזו וחסכו לכם המון שיעורים קשים עם כסף, כי השנה, בעקבות מה שאנו יוצרים, מושג הכסף יהיה חייב חוזה אחר, ביטוי אחר, והפעלת החוזה ביומיום בצורה מאוד אחרת. נצלו את ההזדמנות ובואו לחתום חוזה חדש עם מושג הכסף. כי המערכת החדשה שלנו לא מתגמדת בפני שום מושג או רעיון.

     — הסדנא תתקיים במרכז לריפוי והתפתחות רוחנית, רחוב הזית 16 ב', מעוז ציון (מבשרת ציון). – 02-5709145
 עלות  השתתפות בסדנא – 101 ₪ לאדם.

ידע וכלים עדכניים מאת מיכאל

בכל פעם שעובר דרך מיכאל ידע חדש מהמלאך מיכאל, ידע החשוב להתפתחות הרוחנית של כל אדם בעולמינו, הוא משתף אותו עם העולם בין אם במתן הרצאות/סדנאות, או בקיום אירועים מיוחדים, וכן באמצעות מייל שבועי הכולל את תקציר הידע החדש ואת הכלים העדכניים להתפתחות רוחנית.

אנו נמצאים בתחילתה של דרך חדשה דרך לה חיכינו שנים רבות, דרך שמביאה איתה חשיבה אחרת, התנהלות חדשה להתענג ולבחור חיים ולהרשות יצירת אנרגיה כמו שלא הרשינו מעולם, ותחילתה של דרך שהיא עינוג מחוקי הבריאה והנאה מהפרות, שהם מעיין הנעורים.  זוהי המהפכה האמיתית של סוף שנת 2012 ותחילת 2013 – המהפכה בתודעה הקולקטיבית – הגדולה ביותר שידענו מאז תקופת נוח! לא עוד חיים על מנת לשרוד ומתכלים אט אט, אלא חיים על מנת להתענג ולהישאר פה לעוד שנים ארוכות!

 –— כדאי לנצל כל הזדמנות להתכוונן, להתעדכן ולרכוש כלים לזמן המדהים הזה, לתקן ולהתכוונן לידע ולעולם החדש.

אתם מוזמנים להגיע לסדנאות והרצאות אשר מועדן מתפרסם באתר זה. כמו כן ניתן לרכוש את ספרו של מיכאל "The Core" המהווה כרטיס הכניסה לבריאה החדשה, בו מיכאל מסביר בשפה פשוטה איך לחיות את הרוח בחומר ואיך להתענג מחוקי הבריאה.
Loading...
דילוג לתוכן