אני שמח להודיע לכם שמזה כ- 8 ימים אני מתרגש ביותר, כמו שהתרגשתי כשגילינו את החיבורים בין הנשמה לגוף.

גיליתי את הצמח החזק בעולם – מורינגה, עליו המלאך מיכאל אומר, שהוא מעיין הנעורים בתכליתו.

המורינגה הוא הדרך שלנו לבנות גוף חדש, מערכות חדשות – הן פיזיות והן ונפשיות. כיוון שבימים אלו כל אחד מאיתנו צריך להזין את הרוח שלו בארוחה מלאה ואחרת, וכמו כן כל אחד מאיתנו צריך להזין את הגוף שלו במוצרים אחרים שמתאימים לצורך החדש ולבניה החדשה.

כאדם שפוגש בכל שבוע ויטמין או צמח, כאלו או אחרים, מעולם לא התרגשתי כ"כ כמו מגילוי זה, מעולם לא הושפעתי כ"כ כמו מגילוי זה, ומעולם לא התחברתי כ"כ למשהו כמו שהתחברתי למורינגה.

המורינגה הוא צמח החזק ביותר בעולם, לפי דעת כל המומחים, המטפלים, הרופאים והחוקרים, וכמו כן לפי דעתי.

 צמח זה מרפא כ- 300 מחלות !!!  ומשתמשים בו בהודו בתורת האיירו וודה כבר אלפי שנים.

אפשר להגיד על הצמח הזה שהוא כמעט מושלם. הוא מתאים לכל הגילאים, וכל אדם יכול לדלות ממנו אור ואנרגיה ובנייה חדשה לכל המערכות שלו. הוא ממש עובד על הדי.אן.איי שלנו ועל הצורך האמיתי בתוכנו לבנות חדש ולהרשות חדש. אין לו תופעות לוואי, וכל תא וכל איבר בגופנו, חווה אותו ובונה דרכו מערכת חדשה.

המורינגה הוא האנטיאייג'ינג בהתגלמותו, כיוון שהוא משפיע מן האור עד לעור, ומתוך בנייה חדשה של המערכות הפיזיות, הוא בונה לנו גם שדות אחרים שמלאים אור. אך כמו כל דבר, עם כוונה לא נכונה ועבודה לא נכונה עם אור, אפשר להרוס אותו.

צמח זה אפקטיבי ביותר – מועיל, מרפא, מצעיר ובונה, כשהוא אנרגטי. 

לאחר שבדקתי מקורות שונים של מורינגה, על כל מרכיביה, מצאתי את המורינגה האנרגטית ביותר, ממנה אנו מפיקים מוצרים ייחודיים ומגוונים המשמרים את האנרגיה המיוחדת והפלאית של צמח זה. מורינגה זו, לפי המלאך מיכאל לוקחת את המורינגה שהייתה ידועה בעולם עד כה, לרמה חדשה של ריפוי חדש ובנייה חדשה של הגוף, במיוחד לאנשים מחוברים (ראה חיבור גוף ורוח), עוד הרבה מעבר לפלאים שהמורינגה ריפאה עד היום.

פה גם נכנס תפקידי  כהילר – לבדוק אם הצמח ומוצריו אנרגטיים ואם הם מתאימים לאדם, איזה מוצר ממכלול מוצרי הצמח מתאים לאדם, ואיך וכמה לקחת אותו.

זהו תחילתו של מסע מרגש בשבילי. שאני מרגיש (וזה הידע שיורד מן המלאך מיכאל) שתפקידי בבריאה הוא להביא את מעיין הנעורים, בריאות אחרת וגוף אחר, דרך כל מה שאני עושה ומלמד. אני מרגיש שצמח המורינגה הולך לקבל תפקיד גדול ביותר ומשמעותי בדרך הריפוי שאני מביא לעולם. הפצת המורינגה היא חלק מהייעוד שלי, חלק מהחדש שנבנה בתוכי, וחלק מהחדש שרוצה להיבנות בכל אחד ואחת מכם.

מומלץ שתעשו חיפוש באינטרנט – שם תמצאו סרטים, מאמרים ומחקרים שרק משבחים ומספרים על עולמו הנפלא של המורינגה.

אך שוב חשוב לזכור – שאם בדרך זו או אחרת, האור והאנרגיה מן הצמח נהרסו או נלקחו, פעילות הצמח לא תועיל לכל הרשימה המופלאה של 300 המחלות שהוא מרפא, מן הקשות ביותר, עד למניעת מחלות.

כדי לבנות מערכות חדשות , שהן מעיין הנעורים בהתגלמותו, כדאי לוודא שהמורינגה שאתם רוכשים היא אנרגטית, או לרכוש דרכנו את המורינגה ומוצריה, ובכך לחוות תוך זמן קצר שינויים פיזיים, נפשיים, רוחניים, והתהוות מעיין הנעורים.

לחברה שאני ואשתי מקימים קוראים "מורינגה – מעיין הנעורים". זו לא סתם סיסמא גדולה, אלא זה ממש מעיין הנעורים ביישומו.

יש לציין שהמורינגה מתאימה לכל גיל, וכל אחד מוזמן להתייעץ איתי בקשר למינון הנכון – מה בדיוק מתאים, כמה ואיך. את השפעת הצמח מתחילים להרגיש על המקום. גם האדם מרגיש וגם כשאני בודק את התדר של האיברים, אני מרגיש שינוי עצום, יותר מכל מה שהכרתי עד כה בחיי.

 

מי שכן מוכן להתרפא ממש ולשנות את החוזה שלו עם הבריאות הנפשית והפיזית שלו, ומי שמוכן לבנות מערכות חדשות ולהרשות מעיין הנעורים – יכול עכשיו להשתמש באפשרות החדשה שאני מביא.

מי שרוצה לרכוש את המורינגה, או רוצה להתייעץ איתי אם מתאים לו לקחת ומה מתאים לו לקחת וכמה –

יכול לפנות אלינו במייל: info@michaelassedo.com

או להתקשר:

בארץ: 054-4768555

בחו"ל – יש לנו מספר ישראלי בעלות שיחה מקומית בארץ:  07-22577572

בזמן שאנו בחו"ל, ניתן לרכוש את המורינגה האנרגטית שלנו אצל מרום בת"א: 054-5867966

למידע מפורט על נפלאות המורינגה לחצו כאן  ≥≥≥

Loading...
דילוג לתוכן