לארגון מנסה (MENSA) מתקבלים רק אנשים בעלי מנת משכל (IQ) בתחום 2% עליונים של אוכלוסיית העולם. מטרתו של הארגון היא לקדם את הידע האנושי, לזהות את האינטליגנציה האנושית ולטפחה, לעודד מחקר בתחומי טבעה של התבונה תכונותיה ושימושיה, וכן לאתגר אינטלקטואלית את חבריו. 

לאחר שראשי הארגון חקרו את הספר של מיכאל –  THE CORE – הם פרסמו ביקורת מלומדת בגיליון ינואר של מנסה ארה"ב, בה הם מגדירים את THE CORE כספר שיעזור לכל אחד ואחת מאיתנו לחצות את הגשר מהעולם הישן לעולם החדש שאנו יוצרים בתת מודע הקולקטיבי. 

לארה סרגו, שותפתו של מיכאל לכתיבת הספר, חברה כבר שנים בארגון זה, אליו מנסים להתקבל בכל שנה אלפי אנשים מרחבי העולם, ורק אנשים בודדים מחוננים ומשפיעים בעולם (כגון נשיאי מדינות – כמובן רק אלו מהם אשר בעלי מנת משכל גבוהה ביותר) מתקבלים למועדון עילית זה.

אנו שמחים שארגון מנסה העולמי המליצו על ספרו של מיכאל. זהו הצעד הראשון של הספר להגיע לכל מי שמוכן להתעורר.

THE CORE מלמד בצורה מעשית ופשוטה, איך להכניס רוחניות לחיי היום יום החומריים, על מנת לחזק עצמיכם מבפנים, איך למצוא את הקו שלכם בחיים ולהתענג ממנו, ואיך ליצור את השפע שאתם צריכים בכל תחומי החיים שלכם (רוחניים וחומריים). הספר אמנם כתוב באנגלית, אבל הוא כתוב בשפה בשפה פשוטה ומובנת גם לקהל הישראלי דובר עברית.

מצ"ב ההמלצה שמנסה כתבו (לצד המלצות על ספרי מחקר העוסקים בפיזיקת קוואנטים, צפרות ועוד):

"The Core by Michael Assedo and Lara Sragow (Balboa Press/Hay House)

OK. Let’s get a few things straight. First, this is a spiritual book. Assedo is a spiritual teacher (a guru of sorts, although he reportedly dislikes the title). Sragow, a Mensan and long-time health professional is responsible for translating his wisdom into plain, understandable language, and has ‘identified, synthesized and systemized’  his teachings into 26 principles that have inspired many people.

An underlying assumption is that we are currently going through a shift—an awakening regarding life-improvement that is transitioning from the collective subconsciousness into the collective consciousness—and this book can assist you in crossing the bridge from the old world into the new world. Truth or drivel? Only you can decide by giving it an honest read."

כנסו לאתר הספר וקראו פרטים נוספים עליו:  http://thecorebookstore.com/

לרכישת הספר – כנסו לאתר אמזון >>>>>>

אנו חשים שההכרה בידע של מיכאל, אחד האנשים החכמים בעולם, סוף סוף מקבלת את התהודה שמתאימה לה, כי זה הזמן של העולם (למי שמרשה זאת כמובן) להתעורר.

הכינו עצמיכם למהפכת המודעות הרוחנית!

Loading...
דילוג לתוכן